تقویت قلب و تنظیم فشار خون با عسل

تقویت قلب و تنظیم فشار خون با عسل

قلب پرکارترین عضله بدن است که از بدو تولد شروع به کار می کند و در طول زندگی انسان هرگز استراحت ندارد و با استراحت آن انسان و حیوان به استراحت ابدی خواهند رفت.
عضله قلب بیشترین مصرف انرژی را دربین تمام عضلات بدن دارد. انرژی مورد نیاز عضلات از طریق سوختن گلوکز داخل یاخته های بدن آزاد می شود و عسل منبع سرشار گلوکز است. علاوه بر آن عسل دارای آنزیم هایی است که قادر به تجزیه وانحلال چربی ها بوده و لذا مصرف عسل علاوه بر تأمین انرژی فراوان برای تحریک و تقویت قلب، باعث تحلیل چربی های داخل قلب و عروق و در نتیجه رفع تنگی عروق، افزایش جریان خون در قلب و عروق و تنظیم فشار خون می شود و با چنین اثراتی طبعا از خطر بروز سکته قلبی کاسته می شود .
وقتی سرعت جریان خون در قلب وعروق زیاد شود، مقدار هموگلبین خون افزایش می یابد و این افزایش سبب جذب اکسیژن بیشتر در شش ها و در نهایت شادابی بیشتر به علت اکسیژن رسانی بیشتر به سلول های بدن و دفع بهتر مواد زاید آن ها می شود .
در نتیجه مصرف عسل در افراد سالم موجب طول عمر بیشتر قلب آنها می شود و در بیماران قلبی باعث تقویت عضله قلب و تشدید فعالیت آن می شود.

عسل، با تسکین رگ های خونی به کاهش فشار خون پمپاژ شده از قلب کمک کرده و یک روش موثر در درمان فشار خون بالا، محسوب می شود.
برای دیدن اثرات این روش عالی و طبیعی، حداقل دو قاشق چای خوری عسل را روزانه قبل از صبحانه بخورید.
همچنین می توانید عسل را با آب ریحان ترکیب کرده و آن را به صورت منظم قبل از صبحانه مصرف کنید.

Sending
بررسی کاربر
۰ (۰ votes)
, , , , , ,

Related Posts

دیدگاه خود را بنویسید

فهرست