افزایش سطح ایمنی و سلامتی بدن با عسل

افزایش سطح ایمنی و سلامتی بدن با عسل

عسل محیطی اسیدی با غلظت و فشار اسمزی بالا، حاوی چندین نوع آنتی بیوتیک، آنزیم های تجزیه کننده ی مواد پروتئینی و طیف وسیعی از مواد غذایی ضروری مثل: اسیدهای آمینه، ویتامین ها، مواد معدنی و غیره می باشد. بنابراین مصرف مرتب عسل، باعث بالا بردن سطح ایمنی بدن می شود.

همان طور که می دانید بدن در هر بیماری قدری ضعیف می شود وهمواره مقداری از انرژی بدن صرف مبارزه با بیماری می شود. بنابراین در هنگام بیماری، بدن انرژی زیادی از دست می دهد و اگر انرژی از دست رفته به بدن نرسد، مقاومت بدن در مقابل بیماری کم می شود. از آنجا که عسل یکی از مهمترین غذاهای انرژی زا است وانرژی آن به سهولت در اختیار بدن قرار میگیرد، مصرف عسل باعث بالا بردن ذخایر انرژی بدن و افزایش قدرت و مقاومت بدن نیز می شود. 

به طور کلی می توان اذعان داشت که با توجه به جمیع خواص غذایی و دارویی عسل، چنانچه این غذای ارزشمند به طور روزمره و به مقدار ۲ تا ۳ قاشق چایخوری مصرف شود، چنین اشخاصی کمتر در معرض سو تغذیه یا عفونت قرار می گیرند. لذا این افراد زندگی سالمتر و طولانی تر خواهند داشت. 

عسل، شیر وعسل و سایر معجون های عسل، در صورت مصرف روزمره وعدم زیاده روی، باعث ایجاد نشاط و انرژی می شوند وشخص سالم تر به زندگی ادامه خواهد داد.

Sending
بررسی کاربر
۰ (۰ votes)
, , , , ,

Related Posts

دیدگاه خود را بنویسید

فهرست